GSAP wordt al meer dan 12 jaar actief onderhouden en ontwikkeld en er zijn geen plannen om te stoppen. Ondanks dat het al een tijdje bestaat, zijn er veel features aan toegevoegd en wordt het steeds meer in moderne websites gebruikt.
Simpel gezegd, is GSAP de meest robuuste, krachtige JavaScript-animatie library ter wereld, wat waarschijnlijk de reden is waarom Google het aanbeveelt voor JS-gebaseerde animaties. GSAP is volledig flexibel; u kunt het door de hele website gebruiken om alles te animeren wat u maar wilt. Denk hierbij aan logo's, afbeeldingen, tekst of de achtergrond van de website.
Dit zorgt voor een interactieve en visueel aantrekkelijke ervaring.
Het is gebouwd om u een goede animatieworkflow te geven voor al uw projecten. En het is waanzinnig snel. Misschien is dat de reden waarom Google GSAP aanbeveelt voor JavaScript-animaties en dat het op meer dan 10 miljoen websites gebruikt wordt.
Op de showcase pagina van de ontwikkelaars van GSAP staan heel veel indrukwekkende voorbeelden die ter inspiratie gebruikt kunnen worden:
https://greensock.com/showcase/
Wilt u GSAP op uw website implementeren en kunt u hier hulp bij gebruiken? Plan hier een meeting in om de mogelijkheden voor uw project te bespreken.
Bijna 90% van de website bestaat uit typografie. Websites zijn zo ontworpen en ontwikkeld dat consumenten de vereiste informatie over het bedrijf en zijn producten of diensten kunnen krijgen. Mensen bezoeken websites om deze inhoud te lezen, daarom spelen de woorden die op de website zijn geschreven een zeer belangrijke rol. Tegelijkertijd is de manier waarop deze woorden worden gepresenteerd even belangrijk. Vandaar dat typografie een belangrijke plaats inneemt bij het ontwerpen van een website.
Type Terms is een geweldige website om de 20 componenten van een lettertype op een interactieve manier te leren. Het is niet zo dat u deze termen hoeft te kennen, maar als u zich bewust bent van de concepten, kunt u zien waarom een lettertype eruitziet zoals het eruitziet.
Een letterype heeft meer invloed op een aantal belangrijke aspecten van een website dan veel mensen denken, het draagt bijvoorbeeld bij aan:
Er zijn enorm veel lettertypen beschikbaar, maar het is belangrijk om te begrijpen dat elke branche of elk merk een ander lettertype voor hun website nodig heeft. Een fabrikant van schoonheidsproducten of een marketingwebsite mag bijvoorbeeld niet hetzelfde lettertype gebruiken als een advocatenkantoor of een ingenieursbureau.
Vaak geven bedrijven de voorkeur aan een eenvoudig lettertype om een verkeerde indruk of communicatie te voorkomen. Maar tegelijkertijd kan het gebruik van decoratieve lettertypen ook helpen om meer mensen naar de website te trekken, mooie en innovatieve lettertypen kunnen interesse wekken bij de kijkers. Daarom is het erg belangrijk dat u als bedrijf of merk moet beslissen over wat voor soort imago u wilt opbouwen. Welke boodschap wilt u uitstralen via uw website? Zodra u deze punten hebt bepaald, kunt u uw ideale lettertype bepalen.
Auteursrechten, licenties.
Op Unsplash zijn heel veel gratis stockfoto's beschikbaar, er zijn veel afbeeldingen van producten te vinden, en de foto's zijn door professionals geupload. Ook de navigatie en de zoekfunctie van de website werken erg goed, wij vinden op deze website meestal snel een foto die we willen gebruiken.
Bij Pexels kun je tussen veel categorieën kiezen die een bepaald gevoel geven of een bepaalde sfeer hebben.
Deze website is wat meer gericht op Games en Digital Art, deze website is een forum rondom foto's die in deze categorie vallen.
Je moet bij deze website wel opletten of de foto wel een 'Public Domain Dedication' of 'Public Domain Mark' licentie heeft, anders kun je de foto mogelijk niet commercieel gebruiken. (de link hierboven verwijst naar de pagina met foto's die vrij te gebruiken zijn.)
Tineye labs is anders dan de andere genoemde websites, deze website laat je namelijk afbeeldingen zoeken op basis van kleur. Heel handig als je een bepaald kleurenschema aan wilt houden op de website en daar passende afbeeldingen bij wilt zoeken.
Er zijn tegenwoordig meer betalingsprovider opties dan ooit tevoren en veel ervan zijn ontworpen voor zeer specifieke niches. Dit is een goede zaak, gezien de enorme diversiteit aan betalingsvoorkeuren - vooral tussen leeftijdsgroepen, bedrijfstypes en technologieën. Maar met zoveel opties kan het een uitdaging zijn om de juiste betalingsverwerkingsoplossing voor uw eigen bedrijf te vinden. Blijf verder lezen om te zien waar u op moet letten bij het vinden van de beste oplossing voor betalen op afstand voor uw bedrijf.
Het is heel belangrijk dat u een betalingsprovider kiest die veilige gegevensverwerking biedt. Als u creditcards en betaalpassen accepteert, betekent dit dat u een provider moet kiezen die PCI-compatibel is. U moet een processor kiezen die de betalingen van uw klanten kan beveiligen met de nieuwste gegevensbeveiliging. Dit betekent dat u kunt profiteren van technologieën zoals tokenisatie, point-to-point-codering en andere tools voor fraudebeheer.
Veel betalingsproviders bieden verschillende prijzen op basis van transactiefrequenties en bedragen. U moet een pakket kiezen dat past bij uw huidige behoeften in het hier en nu. Als u deze transactielimieten mist of overschrijdt, betaalt u immers meer dan nodig is.
Uiteindelijk wilt u een betalingsprovider die zich snel kan aanpassen aan uw behoeften terwijl uw bedrijf blijft groeien. Idealiter zou u in staat moeten zijn om uw prijzen te herzien met een toegewijde accountmanager op kwartaalbasis om eventuele kostenbesparende wijzigingen te bepalen. Dit zal u helpen bij het kiezen van het beste betalingsverwerkerbedrijf.
Aan de slag gaan met uw betalingsprovider moet zo eenvoudig mogelijk zijn. Dit omvat inschrijvingstoepassingen, hardware- en software-upgrades en training. Deze stappen - als ze moeilijk zijn - worden 'verborgen' kosten die een rol zouden moeten spelen in uw besluitvorming. Hetzelfde geldt voor onderhoud. Als u constant problemen met uw betalingsomgeving moet oplossen, kunt u beter een andere aanbieder kiezen. Elke seconde die u aan een buggy-interface besteedt, wordt tijd weggenomen uit uw kernactiviteiten.
Integraties zorgen ervoor dat er vanuit verschillende functionaliteiten of toepassingen betaald kan worden. Wilt u bijvoorbeeld dat uw klant na het invullen van een formulier kan betalen is het goed om van te voren te controlleren of de betalingprovider al een integratie heeft met de form plugin die u gebruikt. LightSpeed-IT kan u hier verder over informeren als u vragen heeft.
Uiteraard wilt u alle verwerkingskosten zo laag mogelijk houden. Hoe meer geld u moet betalen, hoe lager uw winst wordt. Daarom loont het om rond te kijken naar providers die de meest aantrekkelijke tarieven bieden, maar wees voorzichtig. Verwerkingskosten zijn niet de enige manier waarop betalingsaanbieders geld verdienen.
Er zijn ook verborgen kosten die uw bedrijfsresultaten kunnen beïnvloeden. Het belangrijkste is om hiervan op de hoogte te zijn voordat u zich tot een aanbieder verbindt. Houd er echter rekening mee dat het soms zinvol is om wat meer te betalen als de verwerker bepaalde voordelen kan garanderen, zoals gegevensbeveiliging en fraudebescherming.
Hoewel er veel kleinere factoren kunnen zijn die even belangrijk zijn, zullen deze hoofdfactoren u helpen differentiëren en het beste betalingsverwerkingsbedrijf kiezen. Rekening houdend met al deze factoren, biedt Stripe naar mijn mening de beste betalingsoplossing, ze bieden veel mogelijkheden voor integraties en hebben de meest belangrijke functies die gunstig zijn voor uw bedrijf.